AMODIT workflow - inteligentny system obiegu dokumentów - może usprawnić i przyspieszyć Twoją pracę. Zdecydowanie ułatwia obieg korespondencji w firmie. Obejmuje m. in. obieg umów, wniosków urlopowych, rozliczeń delegacji, obieg faktur, opisywanie faktur, rekrutację oraz elektroniczne archiwum dokumentów. Zawiera przygotowane do korespondencji gotowe szablony, co bardzo ułatwia i automatyzuje pracę. System "uczy się" działań i zachowań użytkowników, a następnie wykorzystuje tę wiedzę w "sugerowaniu" kolejnych kroków w procesie workflow. Z AMODIT korzysta już 15000 użytkowników, w tym wiele uznanych firm o zasięgu ogólnokrajowym. Klienci przyznają, że korzystanie z systemu znacznie usprawniło obieg korespondencji, jest to łatwe, zrozumiałe narzędzie, które pomaga oszczędzić czas. Według użytkowników charakteryzuje się łatwością wdrożenia i zwiększa efektywność biznesową. AMODIT nie wymaga kosztownej analizy oraz prac programistycznych, co zasługuje na uwagę również ze względów finansowych.