Coraz częściej mamy do czynienia z różnymi trikami marketingowymi, z których nawet nie zdajemy sobie sprawę. Jednak czasami stworzone są one po to, żeby umilić zakupy i sprawić, że atmosfera będzie przyjemna. Obecnie coraz bardziej korzysta się z różnych nowoczesnych technik, jedną z nich jest aromamarketing. Są to działania mające na celu zapewnienie atrakcyjnego zapachu w punktach usługowych, salach sprzedaży, wielkich galeriach handlowych. Aromamarketing, czyli inaczej marketing zapachowy działa w dwojaki sposób. Z jednej strony pozwala na zyskanie przychylności klienta i jego dobrym zdaniu o marce. Z drugiej strony wprowadza przyjemną atmosferę i zapewnia doskonałe podłoże do zysku ze sprzedaży. Każdy z nas lubi ładne zapachy, skojarzenie atrakcyjnej woni z marką sprawia, że mamy o niej dobrą opinię i kojarzy się nam ona z elegancją, prestiżem czy luksusem. Z drugiej strony klienci też zyskują w postaci dobrego samopoczucia i dobrej atmosfery. Air Design to marka, która zapewnia powyżej wspomniane korzyści.